logo_blue

REGULAMIN KORZYSTANIA Z APLIKACJI EV KLUB POLSKA

Przed założeniem Konta, skorzystaniem z Aplikacji oraz świadczonych przez nas Usług, zapoznaj się z niniejszym Regulaminem. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących postanowień Regulaminu, prosimy o kontakt pod adresem biuro@evklub.pl lub w inny sposób wskazany w zakładce Kontakt.

I. DEFINICJE

W niniejszym Regulaminie, pisane z wielkiej litery pojęcia, będą miały następujące znaczenie:

  1. Ankieta – dobrowolna ankieta oferowana przez Fundację.
  2. Aplikacja – aplikacja społecznościowa Fundacji dostępna w Serwisie oraz na urządzenia mobilne, obejmująca oprogramowanie wraz z interfejsem graficznym, za pomocą którego Klubowicze mogą korzystać z Usług oraz dokonywać innych czynności związanych z Usługami zgodnie z dostępnymi w Aplikacji funkcjonalnościami.
  3. Benefity – promocyjna oferta Partnera na wybrane produkty lub usługi, obowiązująca w określonym czasie, we wskazanych lokalizacjach. Benefit jest realizowany na zasadach wskazanych w regulaminie Partnera oraz opisie Benefitu dostępnym w Aplikacji.
  4. Check-In – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom na zameldowanie statusu ładowania samochodu w jednej ze stacji ładowania wraz z podaniem innych danych wskazanych w formularzu Check-ina, dostępnym w Aplikacji. Wszystkie Check-Iny Klubowicza będą dostępne publicznie na Profilu, chyba że Klubowicz zmieni status Profilu na prywatny.
  5. Forum – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom na zamieszczanie postów oraz odpowiedzi do postów w ramach tematycznych wątków.
  6. Fundacja – oznacza Fundację EV Klub Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000972739, NIP: 7011089533, REGON: 52211230900000.
  7. Garaż – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom na zaprezentowanie swoich samochodów elektrycznych, poprzez podanie informacji o danym samochodzie, takich jak marka, model, nr rejestracyjny, jak również dodanie zdjęcia tych samochodów.
  8. Klubowicz – oznacza osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, korzystającą z funkcjonalności Aplikacji.
  9. Komentarze – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom dodawanie komentarzy do różnych elementów, funkcjonalności i Usług, w tym w szczególności do Check-Inów, Benefitów czy postów innych Klubowiczów.
  10. Komunikator – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom oraz Fundacji komunikację pomiędzy sobą za pośrednictwem wiadomości tekstowych.
  11. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  12. Konto – usługa świadczona elektronicznie przez Fundację za pośrednictwem Aplikacji, polegająca na udostępnieniu oznaczonego adresem poczty elektronicznej oraz wybranym przez Klubowicza hasłem zbioru zasobów w systemie teleinformatycznym Fundacji umożliwiająca korzystanie z Usług i innych funkcjonalności Aplikacji. Konta dzielą się na Konto Free oraz Konto Premium i różnią się odpłatnością, dostępnymi funkcjonalnościami, dostępem do Benefitów, jak również w inny sposób wskazany w Serwisie.
  13. Mapa – dostępna za pośrednictwem Aplikacji funkcjonalność, która pozwala na przegląda różnych lokalizacji związanych ze Społeczną Siecią Stacji Ładowania, Benefitów, Check-Inów oraz innych lokalizacji, zgodnie z dostępnymi w Aplikacji kategoriami.
  14. Operator Płatności – podmiot trzeci obsługujący płatności wykonywane za pośrednictwem Aplikacji.
  15. Partner – podmiot trzeci lub inny Klubowicz, oferujący Klubowiczom Benefity za pośrednictwem Aplikacji.
  16. Profil – profil Klubowicza dostępny w Aplikacji dla innych Klubowiczów, przedstawiający informacje dotyczące Klubowicza, takie jak w szczególności imię, zdjęcie, pojazdy w Garażu, Check-Iny oraz inna aktywność w Aplikacji. Każdy Klubowicz może wybrać, czy jego profil będzie dostępny publicznie czy nie, zgodnie z dostępnymi w Profilu funkcjonalnościami.
  17. Ranking – prowadzony przez Fundację ranking Klubowiczów oraz Stacji Ładowania, oparty o aktywność Klubowiczów oraz Stacji Ładowania.
  18. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin korzystania z Aplikacji i dostępnych w nim Usług.
  19. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  20. Serwis – oznacza serwis internetowy, za pośrednictwem którego dostępna jest Aplikacja, prowadzony przez Fundację pod adresem internetowym www.evklub.pl
  21. Stacja Ładowania – stacja ładowania pojazdów elektrycznych zamieszczona przez Klubowicza i zaakceptowana przez Fundację. Stacje Ładowania wchodzą w Społeczną Sieć Stacji Ładowania EV Klubu Polska i informacja o nich będzie dostępna w Aplikacji oraz na Mapie (w trybie publicznym), chyba że dana Stacja Ładowania zostanie uznana jako prywatna.
  22. Subskrypcja – sposób uzyskania dostępu do Konta Premium, poprzez wybranie określonego okresu, podczas którego obowiązywać będzie umowa dotycząca Konta Premium, będącego okresem nieoznaczonym (subskrypcja autoodnawialna co rok). Użytkownik dokonuje opłaty Subskrypcji z góry za cały okres jej trwania. Okresy obliczane są kalendarzowo, co oznacza, że roczna subskrypcja wykupiona 5. dnia danego miesiąca zostanie przedłużona automatycznie, a próba pobrania opłaty zostanie dokonana 5. dnia miesiąca kolejnego roku kalendarzowego, do momentu anulowania subskrypcji przez Użytkownika.
  23. Usługi – oznaczają usługi świadczone przez Fundację drogą elektroniczną w Aplikacji, szczegółowo opisane w pkt. V Regulaminu oraz w opisach dostępnych w Aplikacji.
  24. Wyszukiwarka – funkcjonalność Aplikacji zezwalająca Klubowiczom na wyszukiwanie Klubowiczów w oparciu o dane identyfikacyjne, Pojazd lub lokalizację.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Fundacja umożliwia Klubowiczom korzystanie z Usług za pośrednictwem Aplikacji, dostępnej w Serwisie oraz w sklepach z aplikacjami na urządzenia mobilne.
  2. Korzystanie przez Klubowicza z Aplikacji oraz Usług może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Warunkiem skorzystania przez Klubowicza z którejkolwiek z Usług dostępnych w Aplikacji jest akceptacja przez niego niniejszego Regulaminu, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie w chwili wypełniania formularza podczas rejestracji Konta.
  4. Fundacja może kontaktować się z Klubowiczami, którzy korzystają z Aplikacji, w celach związanych z funkcjonowaniem Aplikacji czy realizacją lub zmianami w Usługach. Kontakt realizowany będzie za pośrednictwem telefonu, drogą elektroniczną lub poprzez komunikaty w Aplikacji oraz powiadomienia PUSH (o ile Klubowicz wyraził zgodę na powiadomienia PUSH), przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych przez Klubowiczów w procesie rejestracji Konta.
  5. Aplikacja przeznaczona jest wyłącznie dla Konsumentów.
  6. Część Usług i funkcjonalności Serwisu dostępna jest jedynie dla Konta Premium, zgodnie z informacjami dostępnymi w Serwisie.

III. WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI

Wymogi sprzętowe dostępu Klubowicza do Aplikacji

  • Fundacja dołoży wszelkich starań, aby korzystanie z Aplikacji było możliwe dla Klubowiczów Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Aplikacji to:
    1. dla wersji webowej dostępnej w Serwisie: przeglądarka internetowa w wersji co najmniej [chrome 114.0.5735.198/199, safari 16.5, mozilla firefox 114.0.2] lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, obsługująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej [1 Mb/s]. Aplikacja webowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczość ekranu [1024] pikseli;
    2. dla wersji mobilnej: minimalne wymagania to urządzenie z systemem iOS w wersji 13 lub wyższej lub urządzenie z systemem Android z systemem Android 6 lub wyższej z dostępem do Google Play Services.

Przerwy w działaniu Aplikacji

  • Fundacja dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Aplikacji w wymiarze 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Z uwagi na złożony charakter systemu informatycznego Aplikacji, mogą wystąpić awarie i błędy techniczne spowodowane kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem, za które Fundacji może nie ponosić odpowiedzialności. W każdym przypadku Fundacja postara się w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych.
  • Aby rozwijać Aplikację oraz minimalizować ryzyko wystąpienia awarii, konieczne są okresowe przerwy techniczne, w czasie których w systemie informatycznym wprowadzane są odpowiednie zmiany. Fundacja zapewni, aby przerwy techniczne były zaplanowane na godziny nocne, a o terminie i przewidywanej długości trwania przerwy Fundacja poinformuje Klubowiczów z wyprzedzeniem.
  • Fundacja zadba o to, aby jakakolwiek przerwa w funkcjonowaniu Aplikacji nie wpływa na realizację Usług, w tym w szczególności Benefitów.

IV. KONTO

Rejestracja Konta

  • Rejestracja Konta jest dobrowolna, jednak niezbędna w celu korzystania z funkcjonalności Aplikacji. Rejestracja Konta odbywa się poprzez formularz rejestracyjny dostępny w Serwisie lub Aplikacji. Chcąc zarejestrować konto, dana osoba musi wypełnić formularz rejestracyjny oraz zaakceptować niezbędne oświadczenia. Po kliknięciu przycisku „zarejestruj się”, na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie link weryfikacyjny, a nieaktywne Konto zostaje zarejestrowane. W celu aktywacji Konta, niezbędne jest kliknięcie w link aktywacyjny, który jest aktywny przez 14 dni. W przypadku braku interakcji z linkiem weryfikacyjnym, link wygasa i w celu założenia Konta wymagana jest nowa rejestracja.
  • Podczas rejestracji Konta możliwy jest wybór Konta Free lub Konta Premium. Konto Premium zostaje aktywowane po wybraniu oraz opłaceniu Subskrypcji, w momencie potwierdzenia płatności przez Fundację. Dokładny cennik oraz opis funkcji dostępnych dla każdego z rodzaju kont dostępny jest w Serwisie.
  • Płatność za Subskrypcję może być dokonana za pośrednictwem Aplikacji (zakup wewnątrz aplikacji), z wykorzystaniem Apple Pay oraz Google Pay. Dokładne warunki dokonywania płatności opisane są w regulaminach Apple Pay oraz Google Pay.

Weryfikacja Konta oraz danych Klubowicza

  • Każde nowe Konto, zarówno nieaktywne, aktywne, jak i po złożeniu przez Klubowicza pierwszego zamówienia na Usługę może podlegać wstępnej weryfikacji przez Fundację. Wstępna weryfikacja dotyczy podania w formularzu rejestracyjnym oraz podczas składania pierwszego zamówienia na Usługę, to jest danych istniejącej, a nie fikcyjnej osoby. Weryfikacja danych aktywnego Konta może być przeprowadzona przez Fundację także w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości podanych lub zmienionych przez Klubowicza danych. Brak pomyślnej weryfikacji może stanowić podstawę do zablokowania Konta lub nawet jego usunięcia.
  • Weryfikacja, o której mowa w poprzedzającym ustępie, może w szczególności dotyczyć statusu Klubowicza jako Konsumenta. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, że Klubowicz nie jest Konsumentem, Fundacja zastrzega sobie prawo do zawieszenia Konta do czasu wyjaśnienia wątpliwości.

Rodzaje Kont

  • Klubowicz ma dowolność w wyborze rodzaju Konta. Konto Free może w każdym czasie zostać zmienione na Konto Premium poprzez wybór odpowiedniej Subskrypcji.
  • Konto umożliwia Klubowiczowi korzystanie z Usług dostępnych w Aplikacji.
  • Klubowicz może w każdym momencie dokonać zmiany lub aktualizacji danych podanych podczas rejestracji, bądź korzystania z Aplikacji. Dokonanie zmian następuje poprzez dostępne w Aplikacji funkcjonalności. Fundacja zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji zmienionych danych.
  • Klubowicz może zażądać usunięcia swojego Konta. W tym celu powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu lub wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami art. VIII Regulaminu.
  • Po anulowaniu Subskrypcji, Użytkownik utraci dostęp do Serwisu w zakresie przewidzianym dla Konta Premium. W dniu zakończenia Subskrypcji Konto Premium zostanie ograniczone do Konta Free.

Profil, Garaż, Pojazdy

  1. Każdy Klubowicz będzie mógł stworzyć swój Profil oraz Garaż, jak również ustawić ich status - dostępny publicznie lub prywatnie. Zmiana danych umieszczonych w Profilu lub Garażu następuje poprzez funkcjonalności Aplikacji.
  2. Każdy Klubowicz może dodać Pojazd do swojego Profilu oraz Garażu. Każdy dodany pojazd będzie weryfikowany przez Fundację w oparciu o skan dowodu rejestracyjnego udostępniony przez Klubowicza.

V. USŁUGI

  • Usługi, tj. w szczególności Punkty, Benefity, Forum, Komentarze, Komentarze, Komunikator, Check-Iny, Mapa, Wyszukiwarka

świadczone są przez Fundację na rzecz Klubowiczów drogą elektroniczną, za pośrednictwem Aplikacji, zgodnie z opisem danego rodzaju Konta.

Fundacja może prowadzić dodatkowe akcje lub konkursy z Partnerami i innymi osobami trzecimi - zasady takich konkursów lub akcji zostaną przedstawione Klubowiczom w Aplikacji w formie odrębnego regulaminu lub informacji.

Benefity

  • Benefity są zamieszczane przez Partnerów, akceptowane przez Fundację, a następnie dostępne dla Klubowiczów w zakładce „Benefity”. Każdy Benefit zawiera opis zawierający co najmniej następujące informacje:
    1. lokalizacja Benefitu;
    2. dane Partnera;
    3. status oraz rodzaj danego Benefitu
    4. kategorię usługi lub produktu, którego dotyczy Benefit;
    5. sposób realizacji Benefitu.
  • Benefity obejmują w szczególności stałe zniżki na określone produkty lub usługi Partnerów, okresowe kupony rabatowe lub kwotowe na określone produkty lub usługi Partnerów oraz specjalne oferty Partnerów będących Klubowiczami. Dokładne warunki każdego z Benefitów zamieszczone są przez Partnera w opisie Benefitu dostępnym na stronie danego Benefitu w Aplikacji.
  • Klubowicz uprawniony jest do komentowania oraz oceny każdego Benefitu.
  • Fundacja ponosi odpowiedzialność jedynie za poprawne umieszczenie opisu Benefitu w Aplikacji zgodnie z informacjami przekazanymi przez Partnera. Za realizację Benefitu odpowiada każdorazowo dany Partner i to pod jego kierunkiem Klubowicz powinien kierować ewentualne uwagi, zastrzeżenia oraz reklamacje.

Forum, Komentarze oraz Komunikator

  • Klubowicze mogą komunikować się bezpośrednio między sobą za pośrednictwem Komunikatora, jak również Forum oraz poprzez dodawanie Komentarzy.
  • Forum umożliwia Klubowiczom pisanie postów oraz Komentarzy w tematycznych wątkach oraz kategoriach. Klubowicz będzie otrzymywał powiadomienia w Aplikacji w momencie, w którym w danym wątku lub poście pojawi się nowa odpowiedź lub Komentarz.
  • Jakakolwiek komunikacja za pośrednictwem Aplikacji nie może zawierać treści:
    1. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej;
    2. propagujących przemoc;
    3. obraźliwych;
    4. zawierających informacje obarczające niezweryfikowanymi zarzutami inne osoby;
    5. przyczyniających się do łamania praw autorskich;
    6. propagujących środki odurzające, narkotyki, alkohol;
    7. zawierających wulgaryzmy;
    8. zawierających treści reklamowe;
    9. naruszających zasady Netykiety;
    10. zniesławiających i oczerniających osoby publiczne, prywatne oraz innych Klubowiczów.
  • W przypadku, w którym Klubowicz naruszy zakaz określony w poprzednim ustępie, Fundacja zastrzega sobie prawo do zablokowania pewnych funkcjonalności Aplikacji dla tego Klubowicza lub zablokowanie Konta.

Check-In

  • Każdy Klubowicz będzie mógł dokonać Check-Ina, zgodnie z formularzem Check-Ina dostępnym w Aplikacji w zakładce Check-In.
  • Dokonując Check-in, Klubowicz musi wskazać daną lokalizację, samochód, rodzaj Check-Inu oraz inne informacje w zależności od dostępnych dla danej Stacji Ładowania funkcjonalności:
    1. w przypadku wyboru opcji „oczekuję na ładowanie”, Klubowicz będzie widoczny przy danej Stacji Ładowania jako oczekujący na ładowanie;
    2. w przypadku wyboru opcji „ładowanie”, Klubowicz może ustawić czas ładowania oraz zostanie poinformowany na 5 minut przed końcem ładowania;
    3. w przypadku wyboru opcji „skutecznie naładowany”, Klubowicz może wskazać rodzaj złącza ładowania, zamieścić Komentarz dotyczący ładowania, jak również wskazać maksymalną moc ładowania;
    4. w przypadku wyboru opcji „brak możliwości ładowania”, Klubowicz może przekazać informacje o powodach braku możliwości ładowania danym złączem Stacji Ładowania. W przypadku zgłoszenia błędu, błąd zostanie wysłany do operatora Stacji Ładowania oraz Fundacji.
  • Aplikacja będzie gromadzić informacje dotyczące korzystania ze Stacji Ładowania przez Klubowicza i wyświetlać je w sekcji „historia ładowania”.

Mapa

  • Za pośrednictwem Mapy, Aplikacja umożliwia Klubowiczowi przeglądanie Stacji Ładowania, Benefity oraz innych elementów ze względu na ich położenie geograficzne.
  • Klubowicz może filtrować elementy dostępne na mapie zgodnie z dostępną funkcjonalnością oraz legendą Mapy.
  • Dodanie Stacji Ładowania w danej lokalizacji wymaga podania:
    1. nazwy oraz opisu Stacji Ładownia;
    2. adresu fizycznego Stacji Ładowania;
    3. opcjonalnych danych kontaktowych;
    4. charakteru Stacji Ładowania - publicznej lub prywatnej;
    5. informacji o odpłatności ładowania lub jej braku;
    6. godzin otwarcia Stacji Ładowania;
    7. jednej z dostępnych metod autoryzacji użytkownika Stacji Ładowania;
    8. zdjęcia;
    9. rodzaju wtyczki;
    10. mocy złącza.
  • Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność informacji dotyczących Stacji Ładowania podanych na Mapie z rzeczywistością. Fundacja zachęca Klubowiczów do przesyłania wszelkich uwag oraz zastrzeżeń odnośnie do Stacji Ładowania w ramach społecznej sieci stacji ładowania Fundacji.

VI. PRZETWARZANIE DANYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klubowiczów, w rozumieniu RODO, podanych w związku z korzystaniem z Aplikacji i dostępnych w nich Usług, jest Fundacja.
  2. Dane osobowe przetwarzane są m.in. w celu świadczenia Usług, udzielenia dostępu do Aplikacji za pośrednictwem Konta, obsługi Subskrypcji, rozpatrywania reklamacji oraz obsługi zgłoszeń przesłanych przez Klubowiczów. Podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja umowy, a także prawnie uzasadnione interesy administratora danych polegające na zapewnieniu odpowiedniego działania Aplikacji oraz udzielaniu odpowiedzi na wysłane za pośrednictwem Aplikacji zapytania Klubowiczów.
  3. Podanie danych jest niezbędne do realizacji Usług, udzielenia dostępu do Aplikacji za pośrednictwem Konta, opłaty Subskrypcji oraz obsługi przesłanych zgłoszeń.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad ochrony danych osobowych stosowanych przez Fundację zawiera Polityka prywatności

VII. REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące niepoprawnego funkcjonowania oraz dostępu do Aplikacji, jak równie dotyczące Usług, Klubowicz może zgłosić w szczególności poprzez:
    1. formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://evklub.pl/contact;
    2. pisemnie na adres Fundacji;
    3. mailowo na adres: biuro@evklub.pl
  2. Sposoby złożenia reklamacji wskazane w poprzedzającym ustępie mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego sposobu.
  3. Reklamacje dotyczące Benefitów należy składać bezpośrednio u danego Partnera. W przypadku, w którym Fundacja otrzyma od Klubowicza reklamację dotyczącą benefitu, przekaże ją do danego Partnera.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe (w tym numer identyfikujący dane Konto), opis stanu faktycznego oraz żądanie. Klubowicz może zostać poproszony o podanie dodatkowych okoliczności lub dokumentów, jeżeli będą one niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
  5. Fundacja rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji.
  6. Decyzję w przedmiocie reklamacji Klubowicz otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta.

VIII. WARUNKI ZAWIERANIA I WYPOWIADANIE UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji zostaje zawarta pomiędzy Fundacją a Klubowiczem z chwilą pierwszego zalogowania do Aplikacji.
  2. Klubowicz może odstąpić od umowy świadczenia usługi drogą elektroniczną (w postaci dostępu do Aplikacji za pośrednictwem Konta Free albo Konta Premium) bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie na adres Fundacji lub elektronicznie na adres biuro@evklub.pl w terminie 14 (czternastu) dni od dnia pierwszego zalogowania do Aplikacji. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klubowiczowi w odniesieniu do umowy o Konto Premium po pierwszym logowaniu do Aplikacji w sytuacji, w której Użytkownik został poinformowany, że po pierwszym logowaniu utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  3. Po upływie terminu wskazanego w poprzedzającym ustępie, Klubowicz może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji, bez wskazywania przyczyny, poprzez:
    1. dostępną funkcjonalność Aplikacji („Usuń Konto”);
    2. przesłanie stosownego oświadczenia na adres Fundacji lub
    3. elektronicznie pod adresem biuro@evklub.pl
  4. Wypowiedzenie umowy oznacza zakończenie możliwości korzystania z Aplikacji. Opłata za Subskrypcję nie ulega zwrotowi, niezależnie od okresu, który pozostał do końca upływu okresu rozliczeniowego. W oświadczeniu o wypowiedzeniu należy wskazać dane umożliwiające identyfikację Klubowicza oraz Konta.
  5. Fundacja może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji z zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia poprzez przesłanie Klubowiczowi stosownego oświadczenia mailowo lub na adres pocztowy Klubowicza przypisany do Konta. W przypadku Konta Premium, wypowiedzenie umowy może nastąpić tylko z uzasadnionych powodów, związanych z naruszeniem przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
  6. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje usunięciem Konta oraz uniemożliwieniem Klubowiczowi dostępu do Aplikacji. Usunięcie Konta nie wpływa na uprawnienia Klubowicza do złożenia reklamacji.

IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Fundacja dołoży należytej staranności w celu zapewnienia poprawnego działania Aplikacji, Serwisu oraz należytego wykonania Usług, jak również w celu ochrony danych Klubowiczów, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  2. Fundacja nie odpowiada za realizację Benefitu przez Partnera. Benefity są świadczone przez Partnera bezpośrednio na rzecz Użytkownika i wszelkie reklamacje związane z Benefitami należy składać bezpośrednio Partnerowi.
  3. W pozostałym zakresie Fundacja ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

X. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Aplikacji oraz Serwisu jako całości oraz jej poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Fundacji lub innych uprawnionych podmiotów trzecich, i objęte są ochroną przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Aplikacji oraz Serwisu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia następuje do niej dostęp.
  2. Klubowicz uprawniony jest do korzystania z funkcjonalności Aplikacji wyłącznie w zakresie osobistego użytku i w zakresie niezbędnym do korzystania z Usług oraz innych funkcjonalności Aplikacji. Wykorzystanie w innym celu wymaga uprzedniej oraz pisemnej zgody Fundacji.
  3. Znaki towarowe Fundacji powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

XI. OBOWIĄZKI KLUBOWICZA

  1. Klubowicz zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu.
  2. Wypełniając formularze elektroniczne, umożliwiające skorzystanie z Usług, Klubowicz zobowiązany jest podawać prawdziwe i kompletne dane, które go dotyczą.
  3. Klubowicz zobowiązany jest korzystać z wybranych przez siebie Usług oraz z Aplikacji w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, a ponadto w sposób, który nie narusza powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub praw osób trzecich.
  4. Zakazane jest wykorzystywanie Usług lub Aplikacji do działalności sprzecznej z prawem lub dobrymi obyczajami.
  5. Zakazane jest zamieszczanie jakichkolwiek treści, wysyłanie wiadomości za pośrednictwem Komunikatora, Komentarzy, wpisów czy postów:
    1. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej;
    2. propagujących przemoc;
    3. obraźliwych;
    4. zawierających informacje obarczające niezweryfikowanymi zarzutami inne osoby;
    5. przyczyniających się do łamania praw autorskich;
    6. propagujących środki odurzające, narkotyki, alkohol;
    7. zawierających wulgaryzmy;
    8. zawierających treści reklamowe;
    9. naruszających zasady  Netykiety;
    10. zniesławiających i oczerniające osoby publiczne, prywatne lub innych Klubowiczów.
  6. Klubowicz zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim danych umożliwiających zalogowanie do Aplikacji oraz kodów autoryzacyjnych otrzymanych od Fundacji w celu skorzystania przez Klubowicza z wybranych Usług. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż dane te znalazły się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klubowicz ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Fundację.
  7. Fundacja jest uprawniona do zablokowania dostępu do Konta oraz Usług, w przypadku działania przez Klubowicza na szkodę Fundacji lub innych Klubowiczów, naruszenia przez Klubowicza przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Usług jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klubowicza zabezpieczeń Aplikacji lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Usług z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta lub Usług. Fundacja zawiadamia Klubowicza o zamiarze zablokowania dostępu do Usług drogą elektroniczną lub telefoniczną, kontaktując się z Klubowiczem za pośrednictwem danych Klubowicza przypisanych do danego Konta.

XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI DOTYCZĄCYCH NIEPOPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA USŁUGI I DOSTĘPU DO APLIKACJI ORAZ DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klubowicza z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dotyczących niepoprawnego funkcjonowania Usługi i dostępu do Aplikacji oraz dochodzenia roszczeń, oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach, oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Klubowicz może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Pod adresemhttp://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  2. Fundacja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Klubowicze zostaną poinformowani poprzez umieszczenie przez Fundację na stronie startowej Aplikacji wiadomości o zmianie Regulaminu lub rozesłanie informacji drogą elektroniczną. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej, nastąpi nie później niż na 14 (czternaście) dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. 
  3. Jeżeli Klubowicz nie zgadza się na zaproponowane przez Fundację zmiany do Regulaminu, ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem na dzień, w którym proponowane zmiany miały wejść w życie. Brak oświadczenia o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną traktowany jest jako zgoda na wprowadzenie zmian do Regulaminu.
  4. Wszystkie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zawarte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną.